مطالب مرتبط:
اعزام نیرو های اورژانس چهارمحال و بختیاری برای خدمات دهی به زائران اربعین
چهارمحال و بختیاری میزبان مسابقات قهرمانی موی تای کشور
دعوت داوران هندبال چهارمحال و بختیاری در سمینار داوران لیگ برتر بانوان کشور
خیزش گرد و خاک در چهارمحال و بختیاری
صدای شما پیگیر مطالبات مردم چهارمحال و بختیاری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 11:412024-08-14اجتماعي

ساخت 1000 دست سازه هدیه کودکان چهارمحال و بختیاری به زائران اربعین 


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال وبختیاری گفت: اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با ساخت بیش از 1000 عدد از دست سازه های اربعین به استقبال زائران امام حسین (ع)می روند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال وبختیاری گفت: اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با ساخت بیش از 1000 عدد از دست سازه های اربعین به استقبال زائران امام حسین (ع)می روند.

روح الله واحد در گفت وگو با ایسنا از ارسال دست سازه های اعضای کانون برای استقبال از زائران اربعین خبر داد و اظهار کرد: مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان به کمک خانواده ها دست سازه های اربعین را ساخته، بسته بندی و ارسال کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال وبختیاری ادامه داد: شش نفر از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به نمایندگی در موکب کشوری کانون حضور دارند و این بسته ها را به زائران می رسانند.

واحد ادامه داد: در تامین مواد اولیه و ساخت دست سازه ها مربیان، اولیا، دانش آموزان به صورت دسته جمعی فعالیت کرده اند، داوطلبین با همکاری و تسهیل گری اعضای کانون با خانواده و یا به صورت شخصی به راهپیمایی اربعین اعزام شده و تعدادی از اعضای کانون


برچسب ها: کانون پرورش فکری کودکان - کانون پرورش فکری - کودکان و نوجوانان - مدیرکل کانون پرورش فکری - پرورش فکری - چهارمحال وبختیاری - نوجوان
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 1000 دست سازه هدیه کودکان چهارمحال و بختیاری به زائران اربعین 

ساخت 1000 دست سازه هدیه کودکان چهارمحال و بختیاری به زائران اربعین